تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تولیدمثل همسترها از خیلی جهات شبیه به سنجاب هاست. مثلا همان طور که در سنجاب ها باید سنجاب نر را پس از جفتگیری از ماده جدا می کردیم در همسترها نیز همین طور است. همسترهای ماده برای به دنیا آوردن نوزادان بر خلاف سنجاب ها به آشیانه یا لونه احتیاج ندارن و فقط با یه بستر گرم و نرم می تونن بچه همسترها رو به دنیا بیارن.

برای ایجاد این بستر به بهترین نحو باید سه مورد را رعایت کنید:

1- برای بستر همسترها بهترین بستر دستمال کاغذی است. جعبه یی دستمال کاغذی نه ، خود دستمال کاغذی! دستمال ها را هر کدام به 4 قسمت تقسیم کرده و در اختیار همستر باردار قرار دهید. او خودش آن ها را مرتب می کند. هرگز پس از به دنیا آمدن بچه همسترها دستمال کاغذی نذارید یا قدیمی ها رو عوض نکنید. فقط تا قبل از این که بچه ها متولد شوند مهلت دارید.

2- همستر مادر پس از به دنیا آوردن بچه ها کمتر تحرک می کند و دائما روی بچه ها می خوابد تا آن ها را گرم نگاه دارد و به آن ها شیر دهد. بنابراین بدنش به شدت ضعیف می شود. غذاهای گوناگون که دیر فاسد می شوند را قبل از زایمان در اختیار همستر مادر بگذارید. بهترین غذا در مدت زمانی که به بچه ها شیر می دهد، سفیده پخته تخم مرغ است. از قند دادن به همستر مادر در این دوران پرهیز کنید.

3- هیچ  گاه اگر بچه ای از زیر همستر مادر بیرون خزید و همستر برای آوردنش چند ثانیه ای از روی بچه ها بلند شد، حتی اگر تحریک شدید ولی برای تماشای بچه ها به نزدیک قفس نروید. این کار باعث استرس مادر می شود.

و یک نکته ی دیگر در لحظه ی زایمان : اگر برای تماشای بچه ها در هنگام زایمان (نه بعد از تولد) به قفس نزدیک شید باعث افزایش استرس همستر مادر و مرگ نوزادان یا خود مادر می شید. یا در حالت مهربانانه تر همستر مادر و بچه ها زنده می مونن ولی مادر دیگه به بچه ها شیر نمی ده و یا اونا رو می خوره!

راستی اگه یه وقت خدای نکرده نظر بدید خوشحال میشما!


نظرات شما عزیزان:

ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ
ساعت2:29---22 اسفند 1392
اﺯ ﻣﺘﻨﺘﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﻤﺎﻭﻣﺪ. ﻣﻦ ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﺴﺘﺮﻡ 8ﺑﭽﻪ ﺭاﺑﺪﻧﻴﺎ اﻭﺭﺩ 4ﺑﭽﻪ ﺯﻧﺪه ﻣﻮﻧﺪ ﻭﻟﻲ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺷﻜﻤﺶ ﺑﺰﺭﮔه ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺑﺒﻴﻨﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﭽﻪ ﺗﻮﺷﻜﻤﺸﻪ
پاسخ: نه نه امکان نداره زایمان تحت هر شرایطی انجام میشه حتی اگر همه ی بچه ها بمیرن جنازه هاشون از بدن مادر خارج میشه. بزرگ شدن شکم مادر طبیعیه. سفیده ی پخته ی تخم مرغ هم به همراه کاهوی خیس بهترین غذا و دستمال کاغذی خشک بهترین بستر و سکوت و آرامش بهترین شرایط نگهداری همستر مادر و بچه ها هست.


manochehr
ساعت20:24---7 ارديبهشت 1392
همستردر چند ماهگی به سن بلوغ میرسد واماده بار وری است

با تشکر
پاسخ: اگر بلوغ دیررس هم داشته باشه دیگه ته تهش 6 ماهگی ولی معمولا زودتر.


ساعت13:40---26 آبان 1391
سلام مرسی از مطالب بسیار خوب و خواندنیت این وبلاگ تونست منو سرگرم کنه جون خود ت بروزش چون مطالب خوبی داری راستی منم یه وبلاگ دارم که اگر ایرانسل داشته باشی بدرت میخوره یادت نره یه سری بزن نظرم بدی اگه دلت خواست تبادل لینک کنیم
پاسخ:

ممنون دوست من. من هر روز وبلاگم رو به روز می کنم. تبادل لینک رو هم پایه ام. اگه خواستی منو با عنوان دوستداران حیوانات لینک کن. من تو رو با چه آدرسی و با چه عنوانی لینک کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 6:31 بعد از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 35667
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک