تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

هدف من از ایجاد این وبلاگ فقط و فقط این بود که شما بازدیدکننده عزیز از این به بعد با هیچ مشکلی از طرف حیواناتتون مواجه نباشید. در مورد هر حیوونی، هر موردی و هر چیزی که سوال داشته باشید در خدمتم! سوال های خودتون رو در قسمت آرشیو نظرات مطرح کنید و تا آخر همان هفته پاسخ خود را بگیرید. امیدوارم با نظراتتون منو در بهترشدن وبلاگ یاری کنید.

ضمنا من هر هفته به بحث راجع به یکی از حیوونات می پردازم ولی اگه سوالی در مورد دیگری مطرح شده باشد حتما پاسخ آن داده خواهد شد.

   با تشکر. مدیر وبلاگ: سپهر



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت16:00---4 خرداد 1393
سلام.سایت خوبی داشتید و اطلاعات کافی داشت.چند تا سوال دارم اگر بشه بهم ج بدید به ایمیلم ممنون میشم.اول ک میخوام یک حیوان خانگی بگیرم بین کاسکو سنجاب و جغد وشاهین موندم.اول ک نمیدونم قیمتایی ک گرفتم درسته یا نه بعد جایی ک مطمن باشه و حیوان رو به صورت مریض یا مشکل دار یا سن بالا بهم نده نمیشناسم.در ضمن من شیراز هستم.اول بگید کدومش بهتره؟از لحاظ بازی گوشی خوش بودن ادم باهاش و اون با ادم بعد هزینه نگداری کدوم کمتره بعد مثلا سنجاب اگر ی نرو ماده از بچگی بگیرم از کی تولید مثل میکنن بعد اگر نر یا فقط ماده باشه افسرده نمیشه؟باقیه چی مثلا جغد کاسکو یا شاهین.من قبلا همستر داشتم دو تا همیشه داخل خونه ول بودن خونم اپارتمان هست برای اینا هم میشه؟و اینکه مثلا دیدم خودتون سنجاب میفروشین امکان ارسالش هست به شیراز؟و قیمت تمام شده با وسیله های لازم و حتمی ای ک باید بخرم برای هرکدوم رو میدونید یا تقریبا ک بدونم هم هزینه چقدر باید بکنم هم اینکه اگر اینجا یافتم کسی سرم کلاه نزاره.خلاصه ی راهنمایی سنگین میخوام هرچه زودتر بهتر چون من تا به یچی بند میشم انجامش میدم میترسم ج ندین و من بخرم یکیش.ن ر. بعد ج بدید پشیمون شم.منتظرم ببخشی زیاد حرف زدم.ممنون

محمد
ساعت10:51---8 اسفند 1392
وبت عالیه به منم سر بزن اگه مایلی با هم تبادل لینک کنیم

عرفان هفت
ساعت16:05---8 مرداد 1392
خیلی ممنون که منو لینک کردید منم شما رو لینک کردم.

جلال
ساعت18:50---23 بهمن 1391
سلام دوست عزیز وب جالبی داری من حیواناتو خیلی دوست دارم مخصوصا گربه هاپاسخ: پس مثل این که فهمیدم حیوون بعدی رو چی بذارم تا شما هم خوشت بیاد!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 / 8 / 1398برچسب:, ] [ 7:17 بعد از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 35472
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک