تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این که بعد از خرید ایگوانا اول از همه باید غذاش رو مورد توجه قرار بدید. آب زیادی روزانه توسط ایگوانا مصرف نمی شه ولی همون مقدار کم باید در دسترس حیوون باشه.

برای استحمام حیوون از اون جا که ایگواناها مثل جوندگان مو و پشم ندارن، استفاده از ابر توصیه نمی شه. نه این که ضرر داشته باشه ولی خوب فایده  ی چندانی هم نداره. در عوض استفاده از دوش دستی و یه برس (حتما برس حیوون جداگانه باشه وگرنه احتمال بروز بیماری برای صاحبش زیاد می شه و در صورت امکان برس فلزی باشه نه پلاستیکی.) توصیه می شه که می تونه کاملا بدن حیوون رو تمیز کنه.

برای تربیت ایگواناها  چند تا نکته هست : 1- اکثر ایگواناها یه نقطه ی حساس دارن که زیر گلوشون هست و نسبت به خاروندن اون نقطه احساس خوبی پیدا می کنن. اگه بدتون نمیاد با دست و اگه چندشتون می شه با همون برس حمومش حتما روزانه حداقل یک بار ایگواناتون رو نوازش کنین. 2- دم ایگواناها یه رشته اسکلت سخت درونی داره که اگر دمش رو بکشید احتمال قطع عصب ها و فلج شدن موقت یا دائمی دم حیوون وجود داره. سعی کنید تا جای ممکن دم حیوون رو نکشد و اصلا دست بهش نزنید. 3- ایگوانا حیوون بسیار آرومیه و اونقدر بی حرکته که بعضی وقت ها مثل مجسمه می شه! سعی کنید تا جای ممکن آرامش حیوون رو به هم نزنید. 4- وجود یه شاخه ی درخت تو قفس یا آکواریوم محل نگهداری ایگوانا ضروریه چون ایگواناها عاشق آفتاب گرفتن و استراحت کردن روی شاخه ی درخت هستن. 5- تیغ های روی کمر ایگوانا رو هرگز نکشید. 6- سعی کنید روزانه از غذایی که به ایگوانای خود می دهید مقداری اش را با دست به او بدهید تا به شما عادت کند.


نظرات شما عزیزان:

جینیکا
ساعت3:40---11 آذر 1392
حمام کردن ایگوآنا به چه صورت میباشد و از چند ماهگی؟
پاسخ: ایگواناها سخت پوست هستن و به همین دلیل میشه اونا رو تقریبا در هر سنی شست. فقط دقت داشته باشین که در دروره ی زمانی یک هفته قبل یا بعد از پوست اندازی نباید حیوون رو بشورید. بهترین روش شستشوش هم با دوش دستی و یک فرچه یا شانه یا یک چیز دندانه دار است. اگر هم دوش دستی ندارین به وسیله ی یک تکه ابر خیس و همان جسم دندانه دار می تونین ایگوانا رو بشورید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 8:25 بعد از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 35668
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک