تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دوستان، اگر مایل به دانلود تصاویر بالا هستید، بر روی این لینک کلیک کنید.

سری دوم

دوستان، اگر مایل به دانلود تصاویر بالا هستید، بر روی این لینک کلیک کنید.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت14:25---29 مرداد 1393
من عاشق سنجابم مخصوصا ابجیم خیلی نازن

nilla
ساعت21:29---10 تير 1393
شما دامپزشک هستین؟چون میخوام بدونم اگر هستین یه سوالی ازتون بکنم...!
پاسخ: نه دامپزشک نیستم ولی شما اگه خواستین سوالتون رو بپرسید شاید جوابی براش پیدا شد!


سارا
ساعت9:26---17 اسفند 1392
سلام من میخام بچه سنجاب بخرم ولی شنیدم اهلی نمیشه و فرار می کنه دو به شک شدم چیکارکنم؟
پاسخ:هیچ کس بهتر از خد شما نمی دونه چی کار باید کنه اگه از خودتون می بینین که از یه حیوون نیمه اهلی که به قول خودتون فرار می کنه مواظبت کنین بخرین ولی اگه دنبال یه حیوون دوس داشتنی هستین بهتون همستر وخرگوش و خوکچه هندی رو پیشنهاد میکنم ضمنا در نظر داشته باشین نگهداری از سنجاب فوق العاده سخت تر از بقیه جوندگان هستش.


hadese
ساعت16:13---5 اسفند 1392
سلام

من یه ماهی میشه که یه سنجاب خریدم-امروز متوجه شدم پشت گوشش موهاش ریخته-کسی خست کمک کنه که چیکار کنم؟؟؟؟؟
پاسخ: پشت گوش سنجاب یکی از کم پشت ترین نقاط بدنشه. جای نگرانی نیست. احتمالا ریزش مویی هم در کار نیست و فقط کم پشتی موهای اون قسمت بدن سنجابتون به نظرتون اومده. چون ریزش در یک سری نقاط بارز بدن من جمله دم دیده می شه نه پشت گوش.


یه نفر
ساعت16:52---22 شهريور 1392
سلام وب خوبی دارین اما چرا اینقد دیر آپ می شید
پاسخ: چون فکر می کردم بازدیدکننده ندارم! اگه باشید و نظر بدید روزی 100 تا عکس و مطلب مس ذارم! مرسی از نظرت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 6:33 بعد از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 236
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 35737
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک