تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






bipfa_68141_683.jpg - سنجاب بنفش: این سنجاب بنفش رنگ در فوریه 2012 در دام صیادان در جنوب فلوریدا گرفتار شد با رنگ عجیب خود همه را شگفت زده کرد!

 

یک زوج آمریکایی در باغ خانه خود سنجاب عجیبی را به دام انداختند که به رنگ ارغوانی است و توانسته کاربران اینترنت و دانشمندان را شگفت زده کند.
“سنجاب ارغوانی” اصطلاحی است که در زبان انگلیسی برای نشان دادن “گزینه بسیار مطلوبی که وجود ندارد” استفاده می شود.
اکنون به نظر می رسد که “سنجاب ارغوانی” واقعاً وجود دارد. درحقیقت، یک زوج آمریکایی ساکن سواحل “جرسی” در پنسیلوانیا در باغ خانه خود سنجابی را به دام انداختند که به رنگ ارغوانی است.
“کانی امرت” زمانی که همسرش “پرسی” را صدا زد تا یک مخلوق عجیب را به وی نشان دهد به چشمان خود اعتماد نمی کرد.
پس از اینکه این زوج توانستند این حیوان را به دام اندازند از آن چند عکس گرفتند و به همسایگان خود نشان دادند تا آنها هم نظرشان را درباره رنگ عجیب این سنجاب بگویند. سپس، حیوان را آزاد کردند و اجازه دادند که به جنگل بازگردد.


همچنین، این خانواده با دانشمندان تماس گرفتند و از آنان خواستند تا درباره اینکه چگونه یک سنجاب می تواند ارغوانی باشد توضیح دهند. پوست خز این جوندگان کوچک می تواند تنوع رنگی بسیاری شامل قرمز، خاکستری، قهوه ای، سیاه و حتی سفید (در موارد زالی) داشته باشد اما بی تردید توضیح درباره یک خز ارغوانی کمی دشوار است.
درحقیقت هنوز به درستی مشخص نیست که این سنجاب چگونه به رنگ ارغوانی درآمده است اما این احتمال وجود دارد که کسی آن را رنگ کرده باشد. هرچند به نظر می رسد این رنگ یک دست تر از چیزی است که بتوان گفت با اسپری رنگ شده است.


همچنین اگر این سنجاب در اثر بی احتیاطی داخل حوضچه رنگ یا ترکیبات شیمیایی می افتاد تاکنون زنده نمانده بود.
“کریش پیلای”، استاد دانشگاه پنسیلوانیا توضیحی برای رنگ پوست خز این سنجاب ارائه کرد و گفت که به نظر می رسد این حیوان با رنگ “ارغوانی امپراتوری” رنگی شده است. این رنگ یک ترکیب بروم ارگانیک است که در میان جانوران نرم تن به وفور یافت می شود. این محقق با تأکید بر اینکه این موقعیت اصلا برای این سنجاب خوب نیست خاطرنشان کرد که به نظر می رسد مقدار برم در سیستم بدن این جونده بسیار بالا باشد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 1:36 قبل از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 35667
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک