تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همسترها هم همانند سنجاب ها از دانه ها و آجیل تغذیه می کنند. با این تفاوت که ویژگی"همه چیز خوار بودن" در همسترها بیشتر وجود داره. همسترها از برگ آشغال کاهو، تمام میوه ها، سبزیجاتی مانند: هویج استفاده می کنند. همسترها برای حمل غذا از کیسه های درون دهانشون استفاده می کنن. اونا مواد غذایی رو تو این کیسه ها می چپونند و بعد می برن و در لونه شون می خورن و بقیه شو ذخیره می کنن. یادتون باشه هیچ وقت زیادی به حییون غذا ندید. چون همسترها عادت دارن غذاهاشون رو همون جایی که می خوابن ذخیره کنن و پس از مدتی این غذاها کم کم فاسد شده و دیگه قابل استفاده نیست. همسترها از قند خیلی خوششون میاد. تا یکی دو قند در هفته مشکلی پیش نمیاد ولی اگه از این بیشتر بشه دو مشکل به وجود میاره: 1- وابستگی غذایی حیوان به قند که تهیه این مقدار قند برای همسترها به خصوص اگر تعدادشان زیاد باشه کاری مشکل و پرهزینه ست. 2- مصرف زیاد قند سبب بروز مشکلات و بالارفتن قند خون همستر و مشکلات بعدی و بعدی می شود.

همچنین از مواد سرخ کردنی، چیپس و پفک و شکلات های کرم دار(چیزی که برای سنجاب ها قابل استفاده است) اصلا برای تغذیه همسترها استفاده نکنید.

ضمنا استفاده از خیار، گوجه فرنگی، غذاهای آبدار دیگر و کدو سبب بروز بیماری اسهال می شود که در بخش بیماری های حیوانات به آن می پردازم.

مطلب دیگه ای نمی بینم که نگفته باشم ولی اگه سوالی داشتید حتما بهم بگید. یه توصیه مجانی: شرکت همستر ایران غذاها و مکمل های غذایی را برای همسترها تولید کرده ولی استفاده از این غذاها هزینه زیادی در پی دارد. پس من بهتون توصیه می کنم به جای استفاده از این ها از من بپرسید تا بهتون بگم چه غذایی مناسبه و چه غذایی نامناسب.


نظرات شما عزیزان:

نیوشا
ساعت15:54---8 مرداد 1392
سلام.من دوتااردک دارم که جونموواسشون میدم تقریبایه سال ونیمشونه 8،9ماهی میشه که ماد تخم میذاره امانمیدونم چراروش نمیشینه وخیلی وقتاهم میشه که هردوشون تخمشون رومیشکنن ومیخورن.اگه میشه راهنماییم کن.ممنون میشم خیلی دوست دارم بچه های خودشونوهم بزرگ کنم.
پاسخ: مرغا و اردکا و پرنده های خونگی که نگهداری میشن و گاه گاه تخم هم میذارن معمولا همین مشکل رو دارن که تخمشون رو می خورن. یکی از آشناهای ما هم مرغی داشت که هر هفته یکی دو تا تخم می کرد ولی همه رو می خورد. کلا اردک ها مادران خوبی نیستند و روی تخم شون نمی خوابند. اگه از دستگاه جوجه کشی استفاده کنید نتیجه ی بهتری می گیرید. به هر حال برای اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید : http://poultry-iran.blogfa.com/post-6.aspx


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 12:53 قبل از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 35667
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک