تماس با ما

کد تماس با ما

دوستداران حیوانات
دوستداران حیوانات
مشکلی با حیوان خانگی خود داری؟ خوب جایی اومدی! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستداران حیوانات و آدرس animalsproblems.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همسترها قفسشون با هر حیوون خونگی دیگه ای فرق می کنه.

اولا که همسترها به شدت نیاز به بالارفتن،آویزون شدن و تاب خوردن دارن. پس بر خلاف سنجاب ها که از هر سطحی آویزون می شن همسترها قفس های مخصوصی نیاز دارن که دو طرف از چهار طرف قفس میله های افقی داشته باشه تا همستر بتونه ازش بالا بره.

قفس مخصوص همستر خوبی های زیادی داره که از بین اونه می شه به موارد زیر اشاره کرد:

1- قثس همستر دارای اسباب بازی و وسایل مخصوص مثل چرخ و فلک، سرسره و ... ست که اگه بخواید هر کدومشون رو جداجدا بخرید خیلی هزینه ش بیشتر می شه.

2- آبخوری مخصوص همستر که تهش یه لوله و یه ساچمه داره در بین وسایل موجوده.

3- همسترها حیواناتی بسیار باهوش هستند که پس از مدتی یاد می گیرند در قفس را باز کنند. اما قفس های مخصوص همسترها در مخصوصی داره که نرده اش کمی خمیده ست و فقط با نیروی فشار دست انسان باز می شه و مانع از فرار همستر می شه.

 

 

حالا هر قفسی هم که گرفتید حواستون باشه که هرگز از روزنامه برای کفپوش قفس همستر استفاده نکنید. چون روزنامه سرب داره که حیوون رو مریض می کنه.

ضمنا به هیچ عنوان همستر رو تو آکواریوم نذارید که شدیدا باعث افسردگی و بی تحرکیش می شه. چون نمی تونه از دیوارش بره بالا.

همسترها موجوداتی شب کارند و صبحا و بعدازظهرها می خوابن. پس به هنگام خواب سعی کنید تا جای ممکن بیدارشون نکنید.

از خاک اره هم به عنوان کف پوش استفاده نکنید. چون مثل سنجاب دچار بستگی مجراهای تنفسی و خفگی می شه. بهترین کفپوش برگ درخت، خاروخاشاک، پوشال کولر یا پوشال چوب هستش.


نظرات شما عزیزان:

سرور
ساعت10:17---31 خرداد 1392
ممنون.یه سوال داشتم.اگه من همسترو تو اتاقم بذارم صدای آسانسور یا نور زیاد اذیتش نمیکنه؟ممنون
پاسخ: خیر. نگران این جور مسائل نباشید. مشکلات خانگی از قبیل نور، سروصدا و چیزهایی از این قبیل فقط برای همسترهای حامله یا مادر ایجاد مشکل می کنه.


سرور
ساعت10:12---31 خرداد 1392
ممنون.عالی بود.

افسون
ساعت1:01---8 خرداد 1392
ممنون وبلاگ شما عالی هست من خیلی استفاده کردم آخه دارم همستر میگیرم راستی در جواب دوست عزیزمون درباره قفس همستر هم از دامپزشکی ها و هم از بعضی سایت ها میشه قفس و خیلی دیگه از امکانات رو برای همستر فراهم کرد من دیگه از طرفدارای وبلاگ شما هستمپاسخ: شما لطف دارید. بله می شه از خیلی جاها تهیه کرد. اکثر پرنده فروشی ها دارن ولی اگه کسی می خواد از یه جای خیلی مطمئن تهیه کنه پیشنهاد من همستر ایران هست. ممنون از نظر و توجه شما!

پرنیان
ساعت22:20---5 خرداد 1392
خیلی وب خوبی داری من میخوام تازه همستر بخرم اگه تا 18 امتحانامو خوب بدم و معدلم خوب بشه مامانم البته بعد از 2 سال کشتی گرفتن و خودمو به درو دیوار زدن برام همستر می خره من به فاطمه هم پیشنهاد میکنم از نقطه ضعف های مامانش استفاده کنه.پاسخ: حق با شماست.من هم همین کار رو کردم. مادرماول راضی نمی شد ولی وتی همستر رو دید خودش خیلی خوشش اومد!

zahra
ساعت18:54---10 فروردين 1392
سلام از کجا میتونم وسایل بازی وقلاده ی سنجاب گیربیارم؟فروشگاه اینترنتی باشه لطفاپاسخ: والا راستش من که بلد نیستم ولی می شه از وسایل های بازی همستر برای سنجاب هم استفاده کرد. برای خرید لوازم همستر به سایت همستر ایران یه سری بزنید.

فاطمه
ساعت17:55---11 اسفند 1391
من هرچی به مامانم میگم دو تا همستر برام بخر نمی خره .... چیکار کنم؟:
پاسخ: دوست من آخه اینم سواله؟! من از کجا بدونم چه جوری می شه مادر شما رو راضی کرد؟!! البته مادر خود منم مخالف بود ولی وقتی همستر رو دید از شدت بامزگی همستر خودش هم خوشش اومد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 5:24 بعد از ظهر ] [ سپهر محمدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام و درود به تمام کسانی که به حیوانات عشق می ورزند! و یک تبریک حسابی به کسانی که با حیواناتشون مشکل دارن. چرا تبریک؟ چون جواب سوالاتتون رو این جا پیدا می کنید!
امکانات وب


 ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

کد پیغام خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

mouse code



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک